Product was added to cart

Istoric

1972

Grigoris Georgatos deschide primul magazin Gregory’s Micromeals în Dafni, Atena.

1991

Este înființat Gregory’s Micromeals SA. A doua generație din familia Georgatos preia afacerea. Rețeaua Gregory’s Micromeals continuă să crească

1994

Sunt semnate primele contracte de franciză.

1999

Sediul companiei se mută în Alimos (11.000 m²)

2000

Compania este listată pe Piața Paralelă a Bursei din Atena.

2001

Sunt deschise două magazine în noul aeroport Eleftherios Venizelos din Atena. Companiei îi sunt acordate certificările ΕΝ ISO 9001 și HACCP din partea unei organizații recunoscute la nivel internațional.  

 

2002

Gregory’s Micromeals este contractată pentru a oferi servicii în cadrul tuturor restaurantelor și barurilor de gustări din trenurile companiei feroviare elene. Este lansată marca Coffeeright.

2003

Se dezvoltă rețeaua de magazine Gregory’s Micromeals & Coffeeright.

2004

Toate magazinele sunt transformate în Gregory’s Micromeals & Coffeeright

 

2005

 Este semnat un contract cu Master Franchise pentru Cipru 

2006

Sunt lansate primele 3 magazine din Cipru. În Grecia și în România se deschid 31 de noi magazine Gregory’s Micromeals & Coffeeright.

.

2007

25 de noi magazine Gregory’s Micromeals & Coffeeright se deschid în Grecia și în străinătate.

2008

Franchise Awards: Primul magazin Gregory’s din Albania câștigă premiul pentru cea mai bună organizare internă (Best Internal Organisation)

2009

Franchise Awards: Gregory’s Micromeals & Coffeeright câștigă premiul pentru cel mai bun loc de muncă dintr-o franciză (Best Franchise Workplace). I se acordă Certificarea ΕΝ ISO 14001:2004 din partea unei agenții recunoscute la nivel internațional.

2010

Gregory’s atinge numărul de 250 de magazine! Institutul Elen pentru Servicii Clienți (Hellenic Customer Service Institute) acordă companiei Gregory’s premiul pentru inovație în domeniul servicii clienți (Innovation in Customer Service) pentru linia de produse Nutrition & Balance.

2011

Franchise Awards: Gregory’s câștigă premiul pentru cel mai bun raport calitate-preț al produselor pe care le oferă (Best Value for Money Product)

2012

Franchise Awards: Gregory’s câștigă premiul pentru cel mai bun raport calitate-preț al produselor pe care le oferă
(Best Value for Money Product).

2013

Franchise Awards: Gregory’s câștigă Premiul pentru franciză orientată spre client (Customer Oriented Franchise). Este lansat noul concept Gregory’s Bakery.

2014

Gregory’s atinge numărul de 270 de magazine. Gregory’s creează un parteneriat strategic cu Hellenic Petroleum și deschide noile magazine GREGORY’s MICRO concept stores în cadrul benzinăriilor EKO/BP.

2015

Primul nostru magazin în Berlin!

2016

Franchise Awards 2016
cea mai loială rețea (Most Loyal Network)

2016

Estia Awards 2016 – Aur la secțiunea experiență generală/categoria Gustări & Cafea (Total Experience/Snack and Coffee)
și argint la secțiunea Gusturi sănătoase/ Gustări & Cafea (Healthy Taste/Snack & Coffee )

2016

Premiile Social Media Bronz
Cea mai bună utilizare a rețelei Instagram

2017

4 noi magazine consolidează prezența Gregory’s pe piața germană